最近不知道出了什ㄇ事..
是心裡出ㄌ問題 還是我本來就是這樣ㄋ? 
鬱鬱寡歡很久ㄌ 這一整ㄍ月都是這樣 處於一種很不像我自己ㄉ處境..
沒有心情唸書就算ㄌ 這不行阿...都要期末考ㄌ 這樣懶下去..一定有一科會被當阿..
沒有心情跟很多朋友Hang Out..我是哪跟筋不對ㄌ 超級不像我ㄉ
沒有心情..說話..一整ㄍ走宅女路線..回家就是抱著網路不放阿..不然就是經營我ㄉ網誌
我沒有想到我也會走到這ㄍ地步..

Sunny&Daivd..ㄉ婚禮沒去成 一整ㄍ覺ㄉ欠他ㄇ人情阿..不過心裡祝福嚕..
我自己 很多事情 把我搞瘋ㄌ...我沒法自己...

而且..更危險ㄉ是..最近狂吃宵夜阿..一整ㄍ肥胖..整ㄍ人是腫ㄉ..出門..也不想多化妝..
反正人都肥ㄌ...!!!! 
一整ㄍ走路沒風阿.....

討厭這樣ㄉ自己 更討厭讓自己懶惰ㄉ自己..不運動 只是一整ㄍ猛吃..肥死 自己算ㄌ..
對自己說ㄌ很多次ㄉ Diet..Meal...也一直沒有做到..
這樣真ㄉ很糟糕..

後天..後天一定自己弄!!!!! Diet Meal...要去Save Way..嚕... 

最近聽到一首歌..Named.. Almost Lover.. 
突然想到遠在日本ㄉ你..最近太多事情發生
你寫ㄉ信..我沒有回..也沒有你ㄉ消息..
我想我ㄇ都在忙ㄅ..忙著讓自己回歸到原來ㄉ路線...Going Back To Normal Life.. but I am so lost now ...

The Song says.. 

Goodbye my almost lover, Goodbye my hopeless dream.. 
I'm trying not to think about you. 
Can't you just let me be? 

So long, my luckless romance..my back is turned on you.. 

....
Well, I never want to see you unhappy... I thought you'd want the same for me.

I cannot  go to the ocean, I cannot drive the streets at night..I can't wake up in the morning without you on my mind..
So you are Gone and I am hunted ..
And I bet you are just fine.. 

Did I make it that easy to walk right in and out of my life??? 
arrow
arrow
    全站熱搜

    hahaz2008 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()